Wan Hazel Home Wan Hazel award Wan Hazel link Wan Hazel ga Get This.
Pembuka kata...
Instagram

Followers

~kejutan duit~

 nak citer pasal org la bukan aku nie jage tepi kain org or nak aibkan org tu tapi aku nak kongsi so menda nie leh dijadikan teladan utk kite2 semua ok... MENDANIE DAH DIAJAR ZMAN SEKOLAH DULU TAPI DSBBKAN IMAN YG LEMAH SEMUA HABIS N HILANG CAMTU JE..

sitiuasi 1---->dari kecik parents kite jaga kite isshh pergrbnana mereka xterkata tp nape bile dah jdi besau cam ni ko boleh lupe semuanya..... ko kerja bagus cam tu pun tapi ko lupe tggjwb kat parents ko xgune tauu.. xkmna duit ko kje tu xkmna rezeki ko tnpa restu dr mereka tau x.... aduhh xthan tu siap nak berkira lagi ngan parents ape nye manusia nie. eiiii tolong la pulang ke pngkal jalan sebelum semuanya terlambat.

situasi 2----> memang ko blh bangga dr aku la coz ko dah kerja ade wit kan ade kereta sendri.. ahhhkkktuuiihhh ade aku heran ke weii.... untglahh blaja semua di tggung oleh ZAKAT tp xsedar diri. nak pkai brand2 jee.. nak berlagak cam org berada je... dah keje lupe ngan mak ko tu. yg PELIK dah keje tapi STILL minx wit kat mak ko kan..... PELIK LAA manusia zaman la nie.... lagi satu dulu bukan main nak tutup2 sana tutup sini aurat tp skang ade kje ade kje sndri semua pegangan ko hilang camtu je.. pasai apa jdi cm tu!!

weii korang2 kat luar sana.. TOLONG FIKIR DARI SEKARANG MACAM MANA KORANG SAMPAI TAHAP CAMNI?? SAPA YANG BWKKAN KORANG KE TAHAP NIE??? ATAS PERGORBANAN SAPA ATAS DOA SAPA??? FIKIRLAHH SEMASAKKNYA.. JANGAN UBAH FIKIRAN JANGAN UBAH PENDIRIAN JANGAN MUDAH TERPENGARUH!!

SAYANGILAH IBUBAPA KITE  SLAGI DORANG ADA ... BERILAH KEGEMBIRAAN PADA MEREKA.


waahhh!!nampak cam dah hilang stress ye lepas bace entri nie.

1 ur's comment:

Rifa Afifah said...

maroh bebenor tu kak . sabar eyh :)