Wan Hazel Home Wan Hazel award Wan Hazel link Wan Hazel ga Get This.
Pembuka kata...
Instagram

Followers

~siput vavi~

mari-mari dengar cerita tengaahari saya ini, dah lame saya pendam menda ni

geram+marah+sentap=merana jiwa nie tahu tak????

ape pasal nanie oi ni.... nie la berukband=broadband saya ni tidak berfungsi faham x.. bayar nak tepat pada masa tapi perkhidmatan hancusss... dah berminggu ni.

bersepaah board n banner letak ini WILAYAH CELCOM
tapi habuk pun tarak..

korang ingat aku duk kat kg org asli ke.. weiii aku duk btul2 kat kota KUALA LUMPUR OK!!

SO sape yang salah skang!!!

dah laaaa.. aku nak bentikan n beli P1 WIMAX



PADAN MUKE KO BERUKBAND=BROADBAND CELCOMM..


WWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKK!!!



waahhh!!nampak cam dah hilang stress ye lepas bace entri nie.

0 ur's comment: