Wan Hazel Home Wan Hazel award Wan Hazel link Wan Hazel ga Get This.
Pembuka kata...
Instagram

Followers

~berlalu minggu pertama~

ASSALAMUALAIKUM

ALHAMDULILLAH shortsem minggu pertama nie berjalan dgn lancar walaupun pada hari pertamanya
agak sedikit lintang pukangnya kehidupan aku KERANA ADD DROP SUBJECT.

tetapi AKHIRNYA USAHA AKU NAIK TURUN NAIK TURUN NAIK TURUN BELI COKODOK N KOPI AIS IKAT TEPI BALOI2 KAN... KAMI MASIH SAMA KELAS!! YEAHHHHH.. tapi xramai dak2 kelas aku dapat masuk kelas yg sama... xplahkan janjji STILL belajar kat UNIKL.

next biasalah minggu pertama bukan ade belajar sangat kann,,, membebel2 pasal coursework then boleh balikk kan.. yeahhhhh...

n sempat lagi g IKEA laa g MAIN BOWLING g BANGSAR g NETBALL.... aiisshhh macam2 laa kan.

tapi MINGGU NIE DIDUGA DENGAN KEADAAN JEREBU PULAK....xpe INSHAALLAH semuanya akan pulih sedia kala.. aminn...

balik rumah.. lepas rindu laa.. ape lagi.... memula agak merungut gak xde cuti tp setelah redha n dengan KEHENDAK TUHAN adelah cuti bagi aku dan kawan2 aku... HIKMAH2....

P/S: jangan pernah mengeluh dan cuba utk mengeluh dengan apa yg sudah berlaku...
waahhh!!nampak cam dah hilang stress ye lepas bace entri nie.

0 ur's comment: