Wan Hazel Home Wan Hazel award Wan Hazel link Wan Hazel ga Get This.
Pembuka kata...
Instagram

Followers

~minggu pertama!

alhamdulillah hari ini dah hari ahad maka genaplah seminggu kelas aku di unikl bagai sem ini.

YEAHHH!! SEBJEK SEM INI ADA 7 ,CREDIT HOURS 20.

hurmmmm semmgnyaa berat.. tapi xpee.. cubaa usaha dan tawakal ok.

ape2pun aku bersyukur dgn result aku sem lepas usaha aku ada peningkatan.. berkat doa familyku terutmnya dan sokongan dari en hafiz juga.. cumaa ada 1 subjek jee yg amat mgecewakan dan tarik pointer aku jatuh mendadak...huhuhuu..

so akan melibatkan gandakan usaaha.. in shaa Allah.. kawan2 dan bersepakat nak belajar sesama dan berusaha lbh jugakk.... almaklumlahh  dah nak final year kann...:)


p/s: naikkan pointerr.. tiada yg xmustahil kan.


waahhh!!nampak cam dah hilang stress ye lepas bace entri nie.

0 ur's comment: