Wan Hazel Home Wan Hazel award Wan Hazel link Wan Hazel ga Get This.
Pembuka kata...
Instagram

Followers

~ hamik tahu~

 haizz.... sedang sibuk menyibuk dan TERsibuk menyiapkan assigment yang AMAT sikit ini.

saya tercari2 info dan saya pun terKLIK RUANGAN INI.....


ngeee.. alaa pasti semua TAHU dah kan... aippp tapi saya PASTI masih ramai yg kurang pasti.

ok.. cerita pasal TALLEST BUILDING IN THE WORLD... ,,

SAYA SENDIRI PUN KADANG2 TERLUPAA... so pada malam ke pagi yang MULIA ini 
  
saya SHAREkan ye...  

                                    tadaaaaaaaaaaaaaaaaa......



haaa.. tgk petak merah tuuuuuuuuu.... hebat kaan!! n sape YG tidak TAHU BAPE LEVELNYAA kat situ dah tulissskan... 88 LEVEL SEMUANYA!!! in THE WORLD TAU..

ok NEXT  in THE MALAYSIA...

10 – Berjaya Times Square Kuala Lumpur (Ketinggian : 203 m)

9 - Bangunan AM Finance Kuala Lumpur (Ketinggian : 210 m)

8 - Menara Maxis Kuala Lumpur (Ketinggian : 212.1 m)

7 - Menara Komtar Pulau Pinang (Ketinggian : 232 m)

6 - Menara Vista Kuala Lumpur (Ketinggian : 238.1 m)

5 - Menara Maybank Kuala Lumpur (Ketinggian : 244 m)


4 - Menara Telekom (Ketinggian : 310 m)
3 - Menara Kuala Lumpur (Ketinggian : 421 m)




2& 1 - Menara Berkembar Petronas, Kuala Lumpur (Ketinggian : 452 m).....


TU DIA SEDIKIT INFO YG SAYA SHAREKAN..... #THANX EN GOOGLE...










waahhh!!nampak cam dah hilang stress ye lepas bace entri nie.

0 ur's comment: