Wan Hazel Home Wan Hazel award Wan Hazel link Wan Hazel ga Get This.
Pembuka kata...
Instagram

Followers

~PENTINGKAN DIRI!

sape tau kampung baru kuala lumpr..

haaaa.... nak citer laa.. myb bukan semua org kat kg baru peragainya cam aku nak citer nie laa... my sesetengah laa....

nak tau apee... setelah sthun aku duk menyewa kat sini mcm2 jadi tau ngan peragai jiran2 nieee.... yg pentingkan diri keranaa tidak bagi park kete depan or tepi umah dorang.. yg pasti xkan ggu laluan keluar masuk merekaa... seriuss korang msuk laa kg baru tgk jalan nyee kecik camne n org park kete camnee....

kalu semua umah xbg org len park soo kete2 semua nak park mane kat jalan sultan ismail kee.....

siap baut simen batu laa,, letak paset laa... letak kon laaa.... N SIAP DPT NOTIS LG.


WEII.. kwn aku tumpang park jap jee nak amik brg dlm bilik aku jap...
 n bukan die park depan umah ko pun.. jauh sgt2 seh. siap lori pun blh lalu tau...
ntah ape mslh org tuu....:P



erghhh..... yg xthan buat mulut ade laaa...

DAN PALING XTAHAN kereta kne pecah cermin n mcm2 laaa... kne kempis tayar 

aiihh macam2 laa.... 

eermmm.. ntahlahhhh.. bilaaa nak majukan kg baru nieee xnakkk!! tp bile suh pk org len pun xnakk!!

tunggulahh nanti dapat balasan dari ALLAH,.....

p/s:nsib lagi beberapa hari je aku nak pindah umah lain.. salah satu punca nak pindah coz peragai jiran2 laa.

waahhh!!nampak cam dah hilang stress ye lepas bace entri nie.

0 ur's comment: