Wan Hazel Home Wan Hazel award Wan Hazel link Wan Hazel ga Get This.
Pembuka kata...
Instagram

Followers

~pelahap~

ok bile dah balik umah kerja aku xreti duduk umah la kan..

PASTI nak merayap DAN terus MERAYAP....

k pada suatu ptg tu aku duk gatal gigi so gerak g umah mmber aku coz aku dgr citer die nak pi menembak n menjala ikan.. sori la beb xmain memancing2 niee.. hahahaha


ok.. best weiii tgk dorang tenggelam timbul tenggelam timbul... byk nye hasilnya.

yg best tu ikan besar2 ok... kalu ikan talapia memamg mjdi rutin haruian bg member aku nie laa.

 xjemu punn dorang ckppdhlan hari2 makan yg samaa.. korang penah mam x iakn talapia tu..

sedapp kann... aku memang suka gilerr laaa!! lagi2 kalu besar. huhuu bakar n ratah seekor pergghhhh

MOLOTOP DERR!!!

x cye tgk niee.. nie aku punye je laa.. yg lorg lain nyee aku xtngkap laa gambonyee yee..




aku suh mmber aku siang la...huhuu aku xreti laa nak menyiang!!


waahhh!!nampak cam dah hilang stress ye lepas bace entri nie.

0 ur's comment: