Wan Hazel Home Wan Hazel award Wan Hazel link Wan Hazel ga Get This.
Pembuka kata...
Instagram

Followers

~melepas~

berunsur keganasan di sini!!!


aku makin menyampah la ko nie tau x.. xpayah nak wat2 baik ngan aku la!! ape yg ko dah buat kat kiteorang kat mak ko memang aku xboleh terima ok...

ko nie memang xboleh nak berubah kan. cubelah pk sikit untuk masa depan ko tu sampai bile nak jadi cmne ha..

ko xnak ke bahagia n jadi terbaik macam orang2 lain tu...

ko xkecian ke kat mak ko!!



yang paling penting ANAK ko tu,,, jangan n jadikan die sebagai mangsa boleh x!!! pk laa diee ko wat ape2 pun pk la diee!! memamg ko xkan bace ape aku post niee tapi aku meluahkan je rasa geram aku nieee.... arap2 hati ko akan terbuka ye!!1



satu je ko solat n wat la kebaikan jauhi menda yang bukan2 n xberfaedah tu lagi....

insyallah menda tu xkan memudaratkan ko.



p/s: sentap jiwa mak..

waahhh!!nampak cam dah hilang stress ye lepas bace entri nie.

0 ur's comment: