Wan Hazel Home Wan Hazel award Wan Hazel link Wan Hazel ga Get This.
Pembuka kata...
Instagram

Followers

~saya geram~

hoohhooooooooooooooi..awak org nak tau x!!dalam minggu nie je saye terpaksa membuanag 3 kasut.ini kerana semuanye nakal2 n telah menimpa musibah.

KASUT 1:telah bersiap2 untuk kelas, so keluar dr umah terus mncari2 kasut n terus pakai n terus menuruni tangga.dalam pada itu saya terasa kasut saya seperti masuk angin dr arah depan jari saya wat xtau je laa,padahal dlm otak 546x pk cmne kasut yg tertutup depan leh ade angin..ermmm tanpa menoleh pada kasut itu.selang beberapa minit kawan saye mnegur"akak kasut akak ade mulut"waaaaa...sangat maluuu nterus tukar yang lain.

KASUT 2:sedang berjalan ke kampus laa yg hanya memakan masa 10 hingga 15 munit.. sedang hendak smpai kasut heels saya tercabut talinye...waaaa sangat malu gakk!! nak patah balik jauh gakk lgpun dah lmbat nak g kelasss...teruskan pakaiii.

KASUT 3:ingin pulang ke rumah family..tp berbuka dulu ngan mmber...mmg asyik menjamu selera kerana lapar n haus tauuu..sooo ketika sudah makan ingin pergi membayarnyee.. bangun llalu menyedari kasut sandle terputuusss.... waaaa.. sangat maluu lagiiii!!!


saya sangat geraammmmm.......auummmmmmmmmm






waahhh!!nampak cam dah hilang stress ye lepas bace entri nie.

1 ur's comment:

sueMUNCET said...

hye my follower! saya ada buat contest.. kalau minat sila la join okey!

http://suemuncet.blogspot.com/2011/08/contest-saya-dan-makanan-dari-blog.html