Wan Hazel Home Wan Hazel award Wan Hazel link Wan Hazel ga Get This.
Pembuka kata...
Instagram

Followers

~lelaki berstatus bahaya~




  • lelaki yang telefon@SMS sesuka hati mereka..... apbila kamu diperlukan die,bayang pun xde.

  • lelaki yang sudah ada kekasih tetapi selalu telefon sms dan berjumpa dgn kamu.. oh nie mmg bahaya tau. lelaki jenis nie mmg ramai n ada dimana2 sahaja...dan apabila terkantoi ngan buah hatinyaa mereka akn kata kamu hanya sekadar kawan biasa sahaja.(kalu dpt kan pmpuan gedik2 sure2 xkisahnye pmpuan 2.... mmg sapu je lntk laa laki org kee datuk org keee kan3)

  • lelaki yang suka kutuk lelaki lain dgn harapan kamu x akn layan n dekati lelaki tersebut laaa.lelaki mcm niee mmg kuat cemburuuuu..... n mengada2 je lebih.... weeekkk

  • lelaki yg sering pk die je betul tau.. pndgn or pndptn ye xpenah salahhh punyeee. yang salah hanya kamu kamu n kamuu. AWAS!!!!lelaki mcm nie mmg ptngkan diriii.

  • lelaki yang berkata'abg sayang ayg tp abg belum bersedia untuk hbgan yg serius,, perghhhh.. nie mmg nk amikk kesempatan tauuu

  • lelaki yg nak n suka minx duit kat kita..... 'abg nye kete rosak laaa.. xcukup wit nk baiki pinjam 4 ratus t gaji abg bayar'bile dh gaji...'ayg minx maaflahh wit gaji xcukup laa nk byr mcm2 bil lg nak dbyr nie.wit ayg t abg byr yee.eeeeiiiii.. 2 3 ari lps 2 nak pnjam lgg.nie mmg bahayaa.....(bile kuar punn semua kita kene byr)





waahhh!!nampak cam dah hilang stress ye lepas bace entri nie.

6 ur's comment:

syairahmohdanuar said...

lelaki berstatus yang kedua paling sy x suka.hee ;D

slumberznanie said...

@syairahmohdanuar

ye kne berhati... msih wujud laki2 begini rupaa pelbgai bgsa n agama..

bunga said...

yang last n kedua last paling benci..

Aisya Rahim said...

the last one is soooo scary!tak nak laki mcm tu (--")

GeminiGurlz said...

masih wujud lagi laki cam tu...

slumberznanie said...

mmg wujud lg..... makin ramai n ramaii laaa. kne hati2 tok berkawan n jatuh hatiii.