Wan Hazel Home Wan Hazel award Wan Hazel link Wan Hazel ga Get This.
Pembuka kata...
Instagram

Followers

~Nini D & The Warna Contest~


nanie join laaa dr nini-d

senang je n adiah pun lumayan tauu...
meh la join ramai2

1. apa pendapat anda tentang rekaan tudung sekarang?
rekaan skang mmg menarik n plbgai corak wane n jenis kain yg dgunakan jd ia dpt mbuatkan ramai org tertarik n membuat pilihan

2. rekaan yang macam mana yang anda suka?
bercorak bunga n mainkan wane2 yg terang.. wowwwww. sgt cantikkk

Lengkapkan slogan nih...
" bertudung akan lebih bergaya jika kita dpt n pandai memilih tudung2 or rekaan tudung yg bersesuaian ngan diri muke n wane kulit kite so ia akn menmpakkan lg keayuan wajah kite yg tersembunyi oleh e2 pemakaian tudung akn lebih kerap dgunakan n org sekeliling pun akn tertarik n mgoda mereka pula tok memakainyee.....

nak tag



waahhh!!nampak cam dah hilang stress ye lepas bace entri nie.

2 ur's comment:

Nini D.. said...

salam...tau dah kan yg url Nanie submit pada akak tu salah...
akak komen dah pada entry ni aritu tp xde plak keluar komennye...
apepun,..akak terima penyertaan Nanie..:)

the warna by ellnani said...

tq for joining :), jln2 cr pemenang nih..hehe