Wan Hazel Home Wan Hazel award Wan Hazel link Wan Hazel ga Get This.
Pembuka kata...
Instagram

Followers

~CANTIK KE???~

SALAM SATU MALAYSIA

PAYAH NYEEE NK ON9 SKUNG NIEE CIK NANIE OII

MAAFLAHH YEEEE!!!!

OK LAA ARI NIE NK SHARE BAPE2 TIPS LAAA TOK DRI KTE YG PMPUAN2 NIE
LAAA KAN NK LOOK CANTIK2 JEEEE....


PAKAI AKSESORI


korang ingin klhtan rgkas kan....(ade ke nk look so serabutt argghhh) n xmau sarat ngan aksesori so senang jee tau pakai jam,gelang,cincin,kerongsong tok nmpak seri korang2 laa.JANGAN biarkan korang nye body tnpa ade aksesori tau. coz aksesori mmg beri kelainan pd penampilan korang xcye cubelah n tnye pndpt2 mmber2.




PELBAGAI WANE GINCU

dlm beg yg korang kendong2 tu ad bape byk gincu ye... 1?? cukupke???
sbnrnye xckup laaa. jgnlaaa mls tkut beg berat laa ape laaa. soo kotang beli 'palette' (xtau ke apee ermmm g je kdai n tnyee pe nye 2)yg kosong lps 2 isi la gincu2 korang yg mcm2 wane 2.JANGAN lupe pelembap bibir gak tok nmpak lebih segar n lembap je.




CUCI MUKA SEBELUM TIDO


JANGAN tido slgi wajah korang lum dbersihkan coz ia boleh mndtngkan mslah pd kulit tauuuu....
sooo sblum nek ats katil 2 g sggh jap bilim air 2 ye,,, xkisah laa kalu xde solekan pun.ia tok keselesaan n ksegaran pd kulit n sure2 tdo yg lena n mimpii punn terindahh jeeeee.

waahhh!!nampak cam dah hilang stress ye lepas bace entri nie.

1 ur's comment:

ikiness said...

hehe baguih2 tips ni..hehe